شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند

آموزش ماشین لرنینگ

آموزش ماشین لرنینگ

هدف از آموزش دوره یادگیری ماشین با پایتون چیست؟

هدف از برگزاری این دوره، آموزش ماشین لرنینگ به‌صورت مرحله‌به‌مرحله از مباحث مقدماتی تا مباحث جدید و پیشرفته است. شرکت در این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا در محیط واقعی و کاربردی از زبان برنامه­‌نویسی پایتون استفاده کنید و مهارت خود را در زمینه برنامه­‌نویسی پایتون افزایش دهید. در کنار این موضوع، آموزش یادگیری ماشین را به‌عنوان هدف اصلی این دوره آموزشی دنبال خواهید کرد.

 

در انتهای این دوره چه مهارت‌­هایی کسب خواهید کرد؟

با شرکت در این دوره علاوه بر آشنایی با کلیات یادگیری ماشین شما با مباحث دیگری از مانند مسائل زیر آشنا شوید:

1. یادگیری تحت نظارت و بدون نظارت

2. ارزیابی مدل­‌ها و الگوریتم‌­های یادگیری ماشین

3. رگرسیون

4. طبقه‌بندی

5. خوشه‌بندی

6. یادگیری کیت علمی

7. SciPy

 

یادگیری ماشین چیست ؟
یادگیری ماشین یا ماشین لرنینگ (machine learning) یکی از زیر مجموعه های علوم هوش مصنوعی(AI) میباشد. یادگیری ماشینی مطالعه علمی الگوریتمها و مدلهای آماری است که سیستمهای رایانه ای برای انجام یک کار خاص و بدون استفاده ازدستورالعمل های صریح ، با استنباط و استفاده از الگوهای قبلی، از آنها استفاده می کنند. در تعیرف ساده تر : ماشین اطلاعات و داده ها را از ما دریافت نموده و با بررسی و دسته بندی آن ها و آموزشی که ما با استفاده ازاین داده ها به ماشین داده ایم ،مسائل جدید را حل خواهد نمود . همینطور ماشین لرنینگ اجازه می دهد تا برنامه های نرم افزاری در پیش بینی نتایج دقیق باشند. هرچه انسان ها به ماشین ها معتاد تر می شوند ،محتمل تر است که در آینده شاهد انقلاب جدیدی در سرتاسر جهان شویم و بعید نیست که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین آینده را متحول کنند..!
چرا یادگیری ماشین محبوب است ؟

کاربرد ماشین لرنینگ در صنایع مختلف


یادگیری ماشین باعث افزایش بهره وری درصنعت تولید می شود. به بازاریابی محصول کمک کرده و پیش بینی دقیق فروش را ساده می کند.پیش بینی های دقیق پزشکی و تشخیص ها را تسهیل می کند.دقت در قوانین و مدلهای مالی را بهبود می بخشد.کمک به سیستم های توصیه گر ،الگوریتم های فرا ابتکاری و حرکت ربات ها خواهد کرد.در بحث فروش میتواند محصولات مناسب تری را به مشتری پیشنهاد دهد( با کمک به تقسیم بندی بهتر و پیش بینی دقیق طول عمر محصولات ) و ...

نیاز روز افزون انسان به ماشین


ماشین ها می توانند تلاش های انسان را کاهش دهد. ماشین آلات بسیار مفید هستند. یک دستگاه ظرفیت انجام کار صد نفر را همزمان دارد و تنها به کمک ماشین ها می توان بدون صرف وقت و انرژی زیاد،کارهای سنگین را انجام داده و همینطور پول و درآمد بیشتری کسب کرد.به وسیله ماشین لرنینگ میتوان باعث خودکارسازی فرایندها و صرفه جویی در زمان شد ، تا انسان ها بتوانند زمان و انرژی خود را بر تصمیم گیری های پیچیده تری متمرکز کنند.

جذابیت آموزش ماشین لرنینگ

جذابترین قسمت های هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ این است که این دو از سیستم های طبیعی و سبک زندگی انسان ها و حیوانات الگوبرداری میکنند ، در میلیونها جنبه از زندگی روزمره، با داده هایی به اشکال مختلف روبرو می شویم. این امر ماشین لرنینگ را به پلی تبدیل می کند که رویکردهای انتزاعی زیبا وحتی پیچیده را با داده های دنیای واقعی مرتبط و نزدیک مینماید. یادگیری ماشین مسیری طویل و پر پیچ و خم، در عین حال بسیار لذت‌بخش، مملو از چالش و پر دستاورد خواهد داشت .
کاربردهای ماشین لرنینگ

یادگیری ماشین کاربردهای بسیار ی دارد که ما نمونه های معدودی ازآن را بیان میکنیم ،نمونه هایی که شاید بارها از آن ها استفاده کرده ایم و تصوری ازاین که توسط ماشین لرنینگ هدایت میشوند نداشته ایم .


کارآموز گرامی :
ما با توجه به کمبود نیرو انسانی و مهاجرت نیروی متخصص ،خود را موظف به تربیت نیروی انسانی فنی و متخصص دانستیم و به این دلیل با جدیت زیاد شروع به برگذاری کلاس های اموزشی فنی و تخصصی کردیم و دلیل دریافت هزینه را تنها جذب نیروی با انگیزه برای اموزش می دانیم و خوشحال هستیم این پیام را به شما کار اموزها برسانیم در صورتی که شما موفق به گذارندن این دوره ها بشوید و جز نفرات اول این دوره باشید در صورت توافق ما اماده جذب شما به عنوان همکار می باشیم و هزینه پرداختی شما برای دوره نیز عودت داده خواهد شد
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن