نرم افزار ارتباط با مشتری
نرم افزار ارتباط با مشتری
نرم افزار ارتباط با مشتری
همه کسب و کارها بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند که باید برای فروش بهتر و مدیریت شفاف تر در سازمان خود از نرم افزار CRM استفاده کنند. استفاده از یک نرم افزار CRM بسیار منطقی و قابل توجیه است اما مشکل اینجاست که چگونه یک CRM متناسب با نیازهای خود انتخاب کنیم؟
این سوال به این خاطر مطرح میشود که بسیاری از کسب و کارها پس از آگاهی از قیمت نرم افزار CRM برخی شرکت های ارائه کننده و خرید آن در مدت کوتاهی متوجه ناکارآمدی محصول خریداری شده میشوند و دست به شکوه و شکایت از محصول خریداری شده میزنند. در بسیاری از مواقع نرم افزار خریداری شده نمیتواند نیازهای سازمان را ارضا کند و به عبارتی قابلیت های لازم را ندارد که این ناشی از عدم اطلاع از یک نرم افزار ارتباط با مشتری (CRM) متناسب با نیازهای هر سازمان است.
بنا براین ما اماده طراحی سیستم مدیرت ارتباط با مشتری به صورت اختصاصی و سفارش سازی شده هستیم
ما اطلاعات پایه ای از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خودمان را برای شما ارائه می نماییم تا براساس نیاز شما سفارش سازی کنیم
کارتابل کاربران و نمودارها
مدیران سازمان با استفاده از کارتابل نرم افزار CRM فارسی خود قادر خواهند بود اطلاعات مفیدی مانند فروشهای جاری، برنامه جلسات و تماسها، پیش فاکتورها، وظایف محول شده به دیگران، نتایج فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات و… را مشاهده نمایند.
کارشناسان شرکت نیز به وسیله کارتابل که قابل شخصی سازی براساس نیازهای آنان میباشد، تمام فعالیتهای روزانه خود در سازمان را مشاهده خواهند کرد تا بتوانند برنامهریزی فعالیتهای روزانه خود را به راحتی انجام دهند. کارتابل کاری ابزاری سودمند برای دستیابی سریع به اطلاعات مختلف در نرم افزار سی آر ام و افزایش بهرهوری است.
فروش در دست اقدام
مدیران با مشاهده همه فرصتهای فروش سازمان در یک نما میتوانند از وضعیت تمامی فروشها مطلع شوند.
همچنین در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به آیکنهای رنگ بندی از وضعیت کارهای همکاران خود در قبال این فروشها و نحوه ارتباط با مشتری مطلع گردند. این قابلیت از اهمیت بالایی در کاربری نرم افزار CRM ابری (سی آر ام) به جهت پیشبرد فروش خدمات و محصولات در شرکت برخوردار است.
گردش کار
گردش کار ابزاری است که میتواند با خودکار کردن فرآیندهای موجود در نرم افزار CRM فارسی باعث افزایش بهرهوری همکاران شما و در نتیجه کاهش هزینه ارائه خدمات به مشتری گردد.
با کمک این قابلیت نرم افزار CRM، برای مثال میتوان؛ یادآوریهای خاصی برای کارکنان تیم فروش یا خدمات پس از فروش ایجاد کرد، اطلاعاتی نظیر کاتالوگ معرفی و تبلیغات را برای مشتریانی که در مرحله خاصی هستند ارسال کرد، در صورت تاخیر در انجام یک کار یا گذشتن از حد معمول موارد به مدیر اطلاع رسانی شود و یا کارهای بعدی یک فرآیند به اشخاص مربوطه به صورت خودکار اختصاص یابد. مشتریان بالقوه ثبت شده توسط تیم فروش را ارسال نماید که این مساله از کاربردهای سودمند نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری میباشد.
انالیزگر نرم افزار CRM
ابزار انالیزگر به شما این قدرت را خواهد داد که در زمان لازم بدون دانش فنی و بدون نیاز به پشتیبانی از تمام اطلاعات موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، گزارش هایی مانند فروش محصولات در زمان های مختلف به هر مشتری، نتایج تبلیغات در افزایش فروش به مشتری ها، روند پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس و … را استخراج نمایید.
شما قادر خواهید بود با نمودارهای کاربردی در سی آر ام به مشاهده و تحلیل اطلاعات بپردازید که این مساله به افزایش سرعت و دقت تصمیم گیری در سازمان شما کمک خواهد کرد.
یکپارچگی با انواع سیستمهای مالی
با سفارش سازی سی ار ام شرکت دانش برتر سهند مشتریان می توانند به صورت توامان از قابلیتهای نرم افزار CRM به همراه سیستمهای مالی استفاده کنند. یکپارچگیهای سفارشی با انوع نرم افزارهای شرکتها کمک میکند تا اطلاعات به راحتی و بدون دوباره کاری در سطح سازمان به گردش در آید و در نهایت بهرهوری افزایش یابد.
همچنین با این یکپارچگی دو طرفه مالی و نرم افزار CRM شرکت ها می توانند دید ۳۶۰ درجه از اطلاعات مشتریان و بازار مانند اطلاعات بازاریابی، فعالیت ها، پیشفاکتور، فاکتور، مانده حساب و خدمات پس از فروش داشته باشند و با تلفیق اطلاعات تعاملی و مالی مشتری گزارشات تحلیلی و جامع تری دریافت کنند.
خدمات پس از فروش و پشتیبانی
با استفاده از نرم افزار CRM تحت وب قادر خواهید بود درخواستهای خدمات پس از فروش یا پشتیبانی مشتریها را دریافت کرده، آنها را اولویت بندی و برنامه ریزی نمایید و پاسخ دهی به آنها را به کارشناس مربوطه تخصیص دهید تا در نهایت بتوانید مطابق با تعهداتتان خدمات مورد نیاز مشتریان را به آنها ارائه دهید.
با توجه به این که بخشی از درخواستهای خدمات پس از فروش مشتریان مربوط دستگاه های خریداری شده مانند تعمیر و تعویض قطعات است، نیاز است بتوان انواع مدلهای گارانتی خود را ( ۶ ماهه، ۱ ساله و… ) ثبت کنید و با مشخص کردن تاریخ شروع گارانتی، به صورت اتوماتیک تاریخ انقضای گارانتی را دریافت کنید و در هر لحظه وضعیت منقضی یا تحت پوشش بودن گارانتی دستگاه مورد نظر را چک کنید.
سیستم مرکز تماس CRM و پورتال مشتریان متصل به نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش به مشتریان شما کمک خواهد کرد که بتوانند راحت تر با شما ارتباط برقرار نموده و درخواستهای خود را به تیم شما منتقل نمایند.
همچنین در هر لحظه از وضعیت درخواست خود مطلع شده و در پایان دریافت خدمات نیز با تکمیل فرم نظرسنجی بازخورد خود را از کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت اعلام کنند.
مدیریت ارتباط با نمایندگان (PRM)
جذب؛ توانمند سازی؛ بهبود عملکرد نمایندگان با نرم افزار CRM سرو
در بسیاری از شرکتها نمایندگان فروش یا خدمات به نیابت از شرکت مادر در فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در کنار مشتریان حضور دارند و نقش مهمی در موفقیت و یا شکست کسب و کار ایفا می کنند.
با توجه به این نقش مهم، استفاده از ابزارهایی که به مدیریت بهتر نمایندگان کمک کند ضروری است.
نرم افزار مدیریت ارتباط با نمایندگان (Partner Relationship Management) به شرکتها کمک می کند که فرآیندهای مرتبط؛ نظیر جذب نماینده، اعتبار سنجی اولیه، آموزش، ارزیابیهای دورهای و غیره را مدیریت کنند.
با استفاده از پورتال نمایندگان؛ درگاهی در اختیار ایشان قرارداده میشود که بتوانند درخواستهای خود را ثبت کرده، روند رسیدگی به آنها را مشاهده کرده و همچنین گزارشات عملکردی خود را در نرم افزار CRM دریافت نمایند.
با توجه به اینکه تمامی اطلاعات مرتبط با نماینده در نرم افزار یکپارچه میشود، میتوانند گزارشات تحلیلی نسبت به وضعیت هر نماینده و یا گروه نمایندگان در CRM دریافت نموده و بر اساس آن استراتژیهای کسب و کار را تعیین نمایند.
پورتال مشتریان
نرم افزار CRM سرو، محیطی را در اختیار مشتریان سازمان شما قرار خواهد داد که بتوانند اطلاعات فاکتورها و پیش فاکتورهای خود را مشاهده کرده و همچنین پرداختهای آنلاین خود را از طریق این پورتال انجام دهند. این پرداختها و تغییر وضعیت فاکتورهای مشتریان به صورت اتوماتیک در سی آر ام نیز ثبت می شوند تا تیمهای مرتبط در مجموعه شما در جریان انجام این پرداخت قرار گیرند.
مشتریان در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی، میتوانند در پورتال برای تیم شما تیکت (درخواست سرویس) ثبت کنند که این امکان در نرم افزار CRM باعث میشود مدیریت مشتریان خود را به بهترین شکل انجام دهید و در نتیجه افزایش رضایت مشتریهای سازمان در نحوه ارتباط و دریافت خدمات را در پی خواهد داشت.
میتوانید در بخش پایگاه دانش نیز مقالات مورد نیاز مشتریانتان را قرار دهید تا آنها با ورود به پورتال به آن مقالات دسترسی داشته باشند.
این سوال به این خاطر مطرح میشود که بسیاری از کسب و کارها پس از آگاهی از قیمت نرم افزار CRM برخی شرکت های ارائه کننده و خرید آن در مدت کوتاهی متوجه ناکارآمدی محصول خریداری شده میشوند و دست به شکوه و شکایت از محصول خریداری شده میزنند. در بسیاری از مواقع نرم افزار خریداری شده نمیتواند نیازهای سازمان را ارضا کند و به عبارتی قابلیت های لازم را ندارد که این ناشی از عدم اطلاع از یک نرم افزار ارتباط با مشتری (CRM) متناسب با نیازهای هر سازمان است.
بنا براین ما اماده طراحی سیستم مدیرت ارتباط با مشتری به صورت اختصاصی و سفارش سازی شده هستیم
ما اطلاعات پایه ای از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خودمان را برای شما ارائه می نماییم تا براساس نیاز شما سفارش سازی کنیم
کارتابل کاربران و نمودارها
مدیران سازمان با استفاده از کارتابل نرم افزار CRM فارسی خود قادر خواهند بود اطلاعات مفیدی مانند فروشهای جاری، برنامه جلسات و تماسها، پیش فاکتورها، وظایف محول شده به دیگران، نتایج فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات و… را مشاهده نمایند.
کارشناسان شرکت نیز به وسیله کارتابل که قابل شخصی سازی براساس نیازهای آنان میباشد، تمام فعالیتهای روزانه خود در سازمان را مشاهده خواهند کرد تا بتوانند برنامهریزی فعالیتهای روزانه خود را به راحتی انجام دهند. کارتابل کاری ابزاری سودمند برای دستیابی سریع به اطلاعات مختلف در نرم افزار سی آر ام و افزایش بهرهوری است.
فروش در دست اقدام
مدیران با مشاهده همه فرصتهای فروش سازمان در یک نما میتوانند از وضعیت تمامی فروشها مطلع شوند.
همچنین در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به آیکنهای رنگ بندی از وضعیت کارهای همکاران خود در قبال این فروشها و نحوه ارتباط با مشتری مطلع گردند. این قابلیت از اهمیت بالایی در کاربری نرم افزار CRM ابری (سی آر ام) به جهت پیشبرد فروش خدمات و محصولات در شرکت برخوردار است.
گردش کار
گردش کار ابزاری است که میتواند با خودکار کردن فرآیندهای موجود در نرم افزار CRM فارسی باعث افزایش بهرهوری همکاران شما و در نتیجه کاهش هزینه ارائه خدمات به مشتری گردد.
با کمک این قابلیت نرم افزار CRM، برای مثال میتوان؛ یادآوریهای خاصی برای کارکنان تیم فروش یا خدمات پس از فروش ایجاد کرد، اطلاعاتی نظیر کاتالوگ معرفی و تبلیغات را برای مشتریانی که در مرحله خاصی هستند ارسال کرد، در صورت تاخیر در انجام یک کار یا گذشتن از حد معمول موارد به مدیر اطلاع رسانی شود و یا کارهای بعدی یک فرآیند به اشخاص مربوطه به صورت خودکار اختصاص یابد. مشتریان بالقوه ثبت شده توسط تیم فروش را ارسال نماید که این مساله از کاربردهای سودمند نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری میباشد.
انالیزگر نرم افزار CRM
ابزار انالیزگر به شما این قدرت را خواهد داد که در زمان لازم بدون دانش فنی و بدون نیاز به پشتیبانی از تمام اطلاعات موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، گزارش هایی مانند فروش محصولات در زمان های مختلف به هر مشتری، نتایج تبلیغات در افزایش فروش به مشتری ها، روند پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس و … را استخراج نمایید.
شما قادر خواهید بود با نمودارهای کاربردی در سی آر ام به مشاهده و تحلیل اطلاعات بپردازید که این مساله به افزایش سرعت و دقت تصمیم گیری در سازمان شما کمک خواهد کرد.
یکپارچگی با انواع سیستمهای مالی
با سفارش سازی سی ار ام شرکت دانش برتر سهند مشتریان می توانند به صورت توامان از قابلیتهای نرم افزار CRM به همراه سیستمهای مالی استفاده کنند. یکپارچگیهای سفارشی با انوع نرم افزارهای شرکتها کمک میکند تا اطلاعات به راحتی و بدون دوباره کاری در سطح سازمان به گردش در آید و در نهایت بهرهوری افزایش یابد.
همچنین با این یکپارچگی دو طرفه مالی و نرم افزار CRM شرکت ها می توانند دید ۳۶۰ درجه از اطلاعات مشتریان و بازار مانند اطلاعات بازاریابی، فعالیت ها، پیشفاکتور، فاکتور، مانده حساب و خدمات پس از فروش داشته باشند و با تلفیق اطلاعات تعاملی و مالی مشتری گزارشات تحلیلی و جامع تری دریافت کنند.
خدمات پس از فروش و پشتیبانی
با استفاده از نرم افزار CRM تحت وب قادر خواهید بود درخواستهای خدمات پس از فروش یا پشتیبانی مشتریها را دریافت کرده، آنها را اولویت بندی و برنامه ریزی نمایید و پاسخ دهی به آنها را به کارشناس مربوطه تخصیص دهید تا در نهایت بتوانید مطابق با تعهداتتان خدمات مورد نیاز مشتریان را به آنها ارائه دهید.
با توجه به این که بخشی از درخواستهای خدمات پس از فروش مشتریان مربوط دستگاه های خریداری شده مانند تعمیر و تعویض قطعات است، نیاز است بتوان انواع مدلهای گارانتی خود را ( ۶ ماهه، ۱ ساله و… ) ثبت کنید و با مشخص کردن تاریخ شروع گارانتی، به صورت اتوماتیک تاریخ انقضای گارانتی را دریافت کنید و در هر لحظه وضعیت منقضی یا تحت پوشش بودن گارانتی دستگاه مورد نظر را چک کنید.
سیستم مرکز تماس CRM و پورتال مشتریان متصل به نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش به مشتریان شما کمک خواهد کرد که بتوانند راحت تر با شما ارتباط برقرار نموده و درخواستهای خود را به تیم شما منتقل نمایند.
همچنین در هر لحظه از وضعیت درخواست خود مطلع شده و در پایان دریافت خدمات نیز با تکمیل فرم نظرسنجی بازخورد خود را از کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت اعلام کنند.
مدیریت ارتباط با نمایندگان (PRM)
جذب؛ توانمند سازی؛ بهبود عملکرد نمایندگان با نرم افزار CRM سرو
در بسیاری از شرکتها نمایندگان فروش یا خدمات به نیابت از شرکت مادر در فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در کنار مشتریان حضور دارند و نقش مهمی در موفقیت و یا شکست کسب و کار ایفا می کنند.
با توجه به این نقش مهم، استفاده از ابزارهایی که به مدیریت بهتر نمایندگان کمک کند ضروری است.
نرم افزار مدیریت ارتباط با نمایندگان (Partner Relationship Management) به شرکتها کمک می کند که فرآیندهای مرتبط؛ نظیر جذب نماینده، اعتبار سنجی اولیه، آموزش، ارزیابیهای دورهای و غیره را مدیریت کنند.
با استفاده از پورتال نمایندگان؛ درگاهی در اختیار ایشان قرارداده میشود که بتوانند درخواستهای خود را ثبت کرده، روند رسیدگی به آنها را مشاهده کرده و همچنین گزارشات عملکردی خود را در نرم افزار CRM دریافت نمایند.
با توجه به اینکه تمامی اطلاعات مرتبط با نماینده در نرم افزار یکپارچه میشود، میتوانند گزارشات تحلیلی نسبت به وضعیت هر نماینده و یا گروه نمایندگان در CRM دریافت نموده و بر اساس آن استراتژیهای کسب و کار را تعیین نمایند.
پورتال مشتریان
نرم افزار CRM سرو، محیطی را در اختیار مشتریان سازمان شما قرار خواهد داد که بتوانند اطلاعات فاکتورها و پیش فاکتورهای خود را مشاهده کرده و همچنین پرداختهای آنلاین خود را از طریق این پورتال انجام دهند. این پرداختها و تغییر وضعیت فاکتورهای مشتریان به صورت اتوماتیک در سی آر ام نیز ثبت می شوند تا تیمهای مرتبط در مجموعه شما در جریان انجام این پرداخت قرار گیرند.
مشتریان در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی، میتوانند در پورتال برای تیم شما تیکت (درخواست سرویس) ثبت کنند که این امکان در نرم افزار CRM باعث میشود مدیریت مشتریان خود را به بهترین شکل انجام دهید و در نتیجه افزایش رضایت مشتریهای سازمان در نحوه ارتباط و دریافت خدمات را در پی خواهد داشت.
میتوانید در بخش پایگاه دانش نیز مقالات مورد نیاز مشتریانتان را قرار دهید تا آنها با ورود به پورتال به آن مقالات دسترسی داشته باشند.
ویژگی ها و مشخصات
هزینه کامل و یک سال پشتیبانی رایگان
قیمت پایه
72,500,000 تومان
قیمت پایه ممکن است بر اساس میزان توسعه و سفارشیسازی مورد نیاز شما، کاهش یا افزایش یابد.
سفارش
درخواست دمو