نرم افزار تلفن گویا چیست
نرم افزار تلفن گویا چیست
مرحله برنامه ریزی و امکان سنجی
واحد تحلیل نرم افزار شرکت برنامه نویسی رادنت در گام ابتدایی (مرحله برنامه ریزی و امکان سنجی) اقدام به استخراج و نیازمندی های نرم افزار سفارش مشتری می پردازد زیرا مشتریان عمومی معمولاً تصور مفهومی، انتزاعی و مبهمی از نتیجه نهایی خواستههایشان دارند و نمیدانند به درستی نرمافزار مورد نظرشان چه کاری باید انجام دهد.
مرحله پیادهسازی، آزمون و مستندسازی
بعد از فاز تحلیل؛ نمودارها و مستندات مورد نظر آماده شده و به تایید کارفرما می رسد و شرکت برنامه نویسی رادنت وارد فرایند پیداسازی یا همان (برنامه نویسی تیمی) می شود.
سه واحد اصلی در بخش پیادهسازی فعالیت می نمایند
واحد طراحی گرافیکی و تعریف رابط کاربری (User Interface) که در واقع گرافیک و آنچه کاربر می بیند را طراحی می کند؛ واحد تحلیل و طراحی بانک اطلاعاتی دیتابیس و لایه های مربوط به آن را طراحی می کند؛ واحد منطق و محاسبات برنامه نویسی سمت سرور را پیدا سازی می کنند.
گزارش به مدیر پروژه
در بخش پیداسازی؛ لحظه به لحظه فرایند 3 واحد یاد شده به مدیر پروژه مربوطه گزارش می گردد و اطلاعات توسط این مدیر به کارفرما محترم گذارش داده می شود. واحد کنترل کیفیت و تست عملکرد؛ هر بخشی از نرم افزار را که توسط مدیر پروژه مربوطه درخواست داده می شود زیر بار تست برده و نتایج آنالیز را گزارش می نماید. مستندسازی در تمامی مراحل پروژه به منظور تعیین اهداف سیستم، نگهداری آینده و ارتقاء و بهبود سامانه انجام میشود.
استقرار و نگهداری سامانه
تحویل اولیه به کارفرما صورت می گیرد و در این مرحله کارفرما مجددا سیستم را بازبینی می نماید و دستورات لازم را جهت تغییرات به مدیر پروژه مربوطه ابلاغ می نماید. بعد از تحویل نرم افزار فاز استقرار و نگهداری آغاز شده و تمامی عملکرد های نرم افزار بررسی و مانیتور می گردد
شناسایی و رفع باگهای نهایی
در این مرحله بعد از گذشت زمان مشخص و بررسی کاربران نرم افزار؛ باگ های احتمالی مشخص شده؛ این باگ ها به واحد کنترل پروژه فرستاده شده و تمامی خطا ها و حالتهای غیر منتظره ایی که در ابتدا نمایان نبوده اند برطرف خواهند شد.
اضافه کردن امکانات جدید
در این مرحله بنا به نیاز کاربران و مشتری امکاناتی لازم می شود که به نرم افزار اضافه گردد؛ لذا درخواست کارفرما جهت بررسی به مدیر پروژه رادنت ارسال شده و تعیین قیمت می گردد؛ بعد از بررسی هاب واحد تحلیل و توسعه تولید این امکانات نیز در چرخه رادنت قرار خواهند گرفت.
آغاز فرآیند پشتیبانی
مهمترین اصل بعد از تولید نرم افزار در شرکت های برنامه نویسی ؛ نگهداری و پشتیبانی از آن می باشد سیستم پشتیبانی آنلاین رادنت همیشه در کنار شما خواهد بود و با استفاده از نرم افزار آنلاین پشتیبانی رادنت که دارای نسخه تحت وب، نسخه اندروید و نسخه IOS می باشد لحظه به لحظه فرایند پشتیبانی شما اجرا می گردد.
منبغ
https://www.radnetco.com/