شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند

اتصال تراست ولت به متامسک

اتصال تراست ولت به متامسک
با مطالعه مقاله ”آموزش اتصال تراست ولت به متامسک” منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس شما به طور کلی با اتصال دو کیف پول تراست ولت و متامسک با یکدیگر آشنا می شوید. این سطح از آشنایی می تواند برای شما هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مفید باشد.

اتصال تراست ولت به متامسک

برای اینکار ابتدا وارد وبسایت رسمی متامسک می شویم تا نسخه اصلی کیف پول را برای سیستم عامل مورد نظر خود دانلود کنیم. کیف پول متامسک برای اکثر سیستم عامل ها و مرورگرها ارائه شده است و تمامی کاربران می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

پس از دانلود کیف پول و نصب آن، گزینه Import using secret recovery phrases را انتخاب می کنیم تا کیف پول تراست ولت را به آن متصل کنیم.

پس از آن فیلد مشخص شده مکانی است که باید عبارت بازیابی کیف پول تراست خود را وارد کنیم و در نهایت با تنظیم یک رمز عبور، تراست ولت را به متامسک متصل کنیم.

how to import trust wallet to metamask - google

how to import trust wallet to metamask - download

how to import trust wallet to metamask - import option

how to import trust wallet to metamask - recovery phrase

آموزش پیدا کردن عبارت بازیابی در تراست ولت

برای مشاهده عبارت بازیابی در کیف پول تراست، ابتدا گزینه Setting را انتخاب می کنیم و گزینه Wallets را برای نمایش کیف پول ها انتخاب می کنیم.

پس از آن علامت آبی کنار کیف پول را انتخاب می کنیم تا گزینه Show Recovery Phrase برای ما نمایش داده شود. در نهایت برای وارد شدن روی آن کلیک میکنیم و با کلیک روی I understand the risks عبارت بازیابی را مشاهده و آن را کپی می کنیم.

با جایگذاری کلمات کپی شده در بخش Secret Recovery Phraseو تنظیم رمز عبور دلخواه، کیف پول تراست با موفقیت به کیف پول متامسک متصل می شود.

how to import trust wallet to metamask - trust wallet setting

how to import trust wallet to metamask - trust wallet info icon

how to import trust wallet to metamask - trust wallet show recovery phrases

how to import trust wallet to metamask - trust wallet accept riskis

عبارت بازیابی کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

عبارت بازیابی یا Recovery Phrase مجموعه ای از 12 تا 24 کلمه است که هنگام ساخت کیف پول بر بستر بلاکچین توسط نرم افزار برای کاربر نمایش داده می شود.

همانطور که از نام آن مشخص است، این عبارت به کاربران امکان بازیابی حساب بلاکچینی خود را می دهد. به عنوان مثال اگر موبایلی که کیف پول در آن نصب شده است دزدیده شود، کاربر می تواند به آسانی کیف پول خود را دوباره بازیابی کند. البته رعایت نکات امنیتی نظیر رمز عبور قوی برای موبایل امری ضروری است تا کیف پول آن ها امن بماند.

همچنین از این عبارت برای دسترسی به دارایی های دیجیتال بلاکچینی از طریق نرم افزارهای متفاوت (مانند این آموزش) می توان استفاده کرد.

آموزش رایگان مبانی ارزهای دیجیتال

مشاهده همه

کیف پول نرم افزاری بلاکچینی چیست؟

به صورت بسیار خلاصه کیف پول های نرم افزاری به عنوان یک رابط میان کاربر و بلاکچین قرار میگیرد تا دستورات تراکنش های کاربران را به بلاکچین مورد نظر انتقال دهد.

انواع کیف پول های نرم افزاری بلاکچین

کیف پول ها به دو دسته حضانتی و غیر حضانتی دسته بندی می شوند. کیف پول هایی که در دسته بندی حضانتی قرار میگیرند مسئول دارایی کاربران هستند و همچنین بر دارایی های آن ها نیز کنترل دارند. در نقطه مقابل کیف پول های غیر حضانتی هیچ مسئولیت و کنترلی نسبت به دارایی های کاربر ندارد و عملا فقط یک رابط میان کاربر و بلاکچین است.

how to import trust wallet to metamask

سخن پایانی

ما در سرمایه گذاری بین المللی آداس امیدواریم که با مطالعه این مقاله با ”آموزش اتصال تراست ولت به متامسک” به طور کامل آشنا شده باشید . شما می توانید با اشتراک گذاری این مقاله منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس به پیشرفت ما کمک کنید و با ارسال نظر هایتان به بهینه سازی این مقاله نیز کمک کنید.

منبع

https://adaascapital.com/

 

گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن