شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند

نرم افزار تشخیص چهره

نرم افزار تشخیص چهره
نرم افزار تشخیص چهره دانش برتر، با بهره گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی و پردازش تصویر توانایی تشخیص و شناسایی چهره ی افراد با دقت بالایی را دارد.
قابلیت اتصال سامانه تشخیص چهره دانش برتر به راهبند (گیت) سامانه تشخیص چهره دانش برتر

الگوریتم ها و روش های متعددی جهت تشخیص و شناسایی چهره ی افراد در سامانه ی تشخیص چهره وجود دارد. هر کدام از این الگوریتم ها راهکار خود را برای شناسایی چهره ی افراد دارند. اما در کنار تفاوت در هر الگوریتم به طور کلی می توان مراحل زیر را برای آن در نظر گرفت:

شناسایی چهره: چهره یا چهره ها در تصویر شناسایی می شوند و معمولا با استفاده از یک کادر مشخص می شود که چهره ی انسان در تصویر وجود دارد.

استخراج ویژگی های چهره: ویژگی های چهره که می تواند فاصله ی چشم ها، فرم بینی، گوش، لب، چانه و اطلاعات دیگر باشد به صورت داده های دیجیتال استخراج می شوند تا از طریق همین ویژگی ها ها هویت افراد مشخص گردد.

تشخیص چهره: با تطبیق ویژگی های چهره با چهره های ذخیره شده در پایگاه داده، فرد موجود در تصویر شناسایی می شود و هویت فرد توسط سامانه تشخیص چهره مشخص می گردد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار تشخیص چهره دانش برتر

تشخیص چهره با ماسک
تشخیص زنده بودن تصویر
تشخیص جنسیت
تشخیص سن

ویژگی های رابط کاربری نرم افزار تشخیص چهره دانش برتر
شناسایی چهره در جمعیت
توانایی تشخیص یک یا چند فرد در میان جمعیت
تطبیق چهره
تطبیق چهره با چهره های تعریف شده در نرم افزار با دقت ۱۰۰ درصد
شناسایی چهره با دقت بالا
شناسایی چهره با دقت ۱۰۰ درصد
تشخیص و شناسایی چندین چهره
قابلیت تشخیص و شناسایی چندین چهره به صورت همزمان در تصویر
تشخیص زنده بودن تصویر
قابلیت تشخیص و شناسایی چندین چهره به صورت همزمان در تصویر
تشخیص و شناسایی چندین چهره
قابلیت تعریف تعداد نامحدود چهره
کاربردهای سامانه تشخیص چهره دانش برتر
کنترل تردد
با داشتن سیستم شناسایی و تشخیص چهره ی افراد و مقایسه آن با چهره های مجاز می توان ورود و خروج افراد کنترل کرد. دوربین های مجهز به سیستم تشخیص و شناسایی چهره می توانند به عنوان نرم افزار های نظارتی استفاده شوند تا هویت افراد را از طریق فناوری های هوش مصنوعی تشخیص دهند. سرویس تشخیص چهره می تواند در مراکز مختلف علمی و دانشگاهی، سازمان ها، ادارات، شرکت ها، نیروی انتظامی، بانک و سایر ارگان ها مورد استفاده قرار بگیرد.

امنیت
یکی از مهم ترین کاربردهای فناوری تشخیص چهره هوشمند استفاده از آن در مسائل امنیتی است. می توان با مقایسه چهره ی افراد با چهره های موجود در لیست سیاه و محاسبه ی میزان شباهت چهره ها، آن را شناسایی کرد. اگر تنها افراد خاصی مجاز به دسترسی به مکانی باشند می توان با تنظیم یک سامانه تشخیص چهره دقیق، به صورت خودکار تنها به افراد مجاز، اجازه ی دسترسی داد.

برنامه های ویرایش عکس
اپلیکیشن های تشخیص چهره ی مختلفی تاکنون توسعه داده شده اند که می توانند جنبه ی سرگرمی هم داشته باشند. در این برنامه ها با یافتن مکان چهره ی فرد در تصویر اقدام به ایجاد فیلترهای مختلفی می شود. همچنین برای ویرایش تصاویر نیز می توان از قابلیت تشخیص چهره استفاده کرد. به این صورت که با یافتن اجزای مختلف چهره اقدام به تغییر حالت، رنگ و بافت آن ها نمود.

تبلیغات
با تشخیص حالات چهره ای افراد و مشخص کردن سن و جنسیت آن ها می توان از این اطلاعات برای نشان دادن اطلاعات مرتبط با سن و جنسیت آن ها استفاده کرد، به طوری که تنها تبلیغاتی را به آن ها نمایش داد که متناسب با سن و جنسیت آن ها باشد. وجود یک برنامه ی تشخیص چهره می تواند به سهولت این کار را انجام دهد.

قفل گوشی های هوشمند
در برنامه ی تشخیص چهره موجود در گوشی های هوشمند، یک تصویر از چهره ی شخص در گوشی ذخیره می شود و سپس هر زمان که شخص بخواهد گوشی خود را استفاده کند می تواند با استفاده از این فناوری گوشی را مورد استفاده قرار دهد.

ویژگی ها و مشخصات

ویژگی های اصلی
  • توانایی تشخیص یک یا چند فرد در میان جمعیت
  • تطبیق چهره با چهره های تعریف شده در نرم افزار با دقت 98 درصد
  • شناسایی چهره با دقت 98 درصد
  • قابلیت تشخیص و شناسایی چندین چهره به صورت همزمان در تصویر
  • قابلیت تشخیص و شناسایی چندین چهره به صورت همزمان در تصویر
  • قابلیت تعریف تعداد نامحدود چهره
گارنتی و پشتیبانی
قیمت پایه

60,000,000 تومان

قیمت پایه براساس توسعه و سفارش سازی شما ممکن می باشد کاهش یا افزایش پیدا کند
سفارش   درخواست دمو
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن