شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند

دوره اموزش vujs به همراه backend asp.net core

دوره اموزش vujs به همراه backend asp.net core
فریم ورک Vue js یا ویو جی اس یکی از محبوب ترین فریم ورک های جاوااسکریپت است که با هدف توسعه رابط کاربری (UI) در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک فریم ورک متن باز معرفی شد و طی سال های اخیر استفاده از آن به شدت رو به رشد بوده است.

از Vue js برای ساخت و طراحی رابط کاربری نرم افزار ها و اپلیکیشن های تحت وب و موبایل استفاده می شود. همچنین میتوانید وب سایتی پیاده کنید که تک صفحه ای ( اصطلاحا spa یا single page application ) باشد.

تک صفحه بودن یک وب سایت باعث میشود که برای درخواست های کاربران در یک وب سایت ، نیاز به ریفرش نباشد یعنی کاربر وقتی از سایت شما استفاده میکنند این احساس را داشته باشد که یک اپلیکیشن دسکتاپ نصب کرده است یا یک برنامه رو موبایل خود اجرا کرده است.

به عنوان یک فریمورک مدرن  Vue.js می‌تواند نیازهای متفاوتی را برآورده کند. این فریمورک برای داشتن کارایی بهتر از یک DOM مجازی استفاده می‌کند. (DOM مجازی، حالتی مفهومی و البته انتزاعی از یک DOM واقعی است). اهمیت این ماجرا در این است که فریمورک با استفاده از چنین تکنیکی سبک‌تر و در نهایت برای اجرا سریع‌تر می‌شود.

یکی از مهیج‌ترین موارد در  Vue.js این است که از رویکردی مبتنی بر کامپوننت برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب استفاده می کند. این رویکرد شامل یک فایل از کامپوننت‌هاست که می‌تواند مستقل از کل پروژه باشد، نکته مهم این است که شما می‌توانید از آن چندین بار استفاده کنید و فرایند توسعه‌تان را سرعت ببخشید. این ابزار به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل ممکن بتوانید کارهای‌تان را انجام دهید.

کارآموز گرامی :
ما با توجه به کمبود نیرو انسانی و مهاجرت نیروی متخصص ،خود را موظف به تربیت نیروی انسانی فنی و متخصص دانستیم و به این دلیل با جدیت زیاد شروع به برگذاری کلاس های اموزشی فنی و تخصصی کردیم و دلیل دریافت هزینه را تنها جذب نیروی با انگیزه برای اموزش می دانیم و خوشحال هستیم این پیام را به شما کار اموزها برسانیم در صورتی که شما موفق به گذارندن این دوره ها بشوید و جز نفرات اول این دوره باشید در صورت توافق ما اماده جذب شما به عنوان همکار می باشیم و هزینه پرداختی شما برای دوره نیز عودت داده خواهد شد
گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن