شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند
article

تحلیل نتایج ازمایشگاه های پزشکی کشور اذربایجان

طبق دستورپزشک شما آزمایش چکاپ کامل داده‌اید و حالا نتیجه را گرفته‌اید! فهرست بلندبالای نتیجه آزمایش چکاپ کامل در برابر چشمان شما قرار دارد؛ فهرستی پر از کلمات و اصلاحات انگلیسی و صد البته عجیب و غریب که احتمالاً، شما از آن‌ها اصلا سر در نمی‌آورید. جست و جوی این اصطلاحات و اختصارات در گوگل یا پرسیدن از افراد کم اطلاع و بی اطلاع، در واقع شما را به چاهی می‌اندازد که نمی‌توانید خودتان را از آن بیرون بکشید! RBC یعنی چه؟ AST لعنتی دیگر چه چیزی است؟! حالا اگر آزمایش چکاپ کامل مربوط به قلبتان باشد، آیا قلب شما کلسترول بیش از اندازه پمپاژ می‌کند؟ نکند سکته خفیف کرده باشید؟ شاید هم سرطان؟ کرونا؟ ای وای…

article

از اولین OCR های فارسی

OCR چیست، OCR فناوری‌ای است که برای تبدیل عکس به نوشته استفاده می‌شود. OCR مخفف چیست، OCR مخفف عبارت Optical Character Recognition یعنی بازشناسی و تشخیص خودکار متون موجود در تصاویر. OCR نرم افزاری است که اسناد حاوی متون را اسکن می‌کند و آنها را به متونی تبدیل می‌کند که قابل ویرایش هستند. اما برای این که اسکن انجام شود، متن باید روشن باشد و در بعضی مواقع، متن دست نوشته ممکن است توسط نرم افزار شناخته نشود. بسیاری از اسکنرها با نرم افزار رایگان OCR ارائه می‌شوند. با این حال، این نرم افزار معمولا در مقایسه با نرم افزار تجاری OCR دارای امکانات و قابلیت‌های محدودی است. بسیاری از برنامه‌های اصلی OCR هزینه زیادی ندارند، اما برنامه‌های حرفه‌ای، با نرخ تبدیل و تشخیص بالا، گران تر هستند. معمولا نرم افزار رایگان که به عنوان بخشی از یک اسکنر در آن گنجانده شده است، برای کاربران خانگی کافی است اما برای کسب و کارها و مشاغل وجود یک OCR حرفه‌ای لازم است. کاربران همچنین می‌توانند برنامه‌های OCR رایگان را از طریق اینترنت دانلود کنند تا نیاز فوری برای استفاده محدود را برآورده کنند. در اینترنت به صورت رایگان انواع نسخه‌ها و فایل‌های این برنامه برای دانلود موجود است.

article

اولین نرم افزار روانشناسی و روانکاوی و غربالگری (ارتش جمهوری اسلامی ایران)

روانشناسی نظامی عبارت است از تحقیق ، طراحی و استفاده از تئوری های روانشناختی و داده های تجربی به سمت درک ، پیش بینی و مقابله با رفتارها در نیروهای دوستانه و دشمن و یا در جمعیت های غیرنظامی.
تأکید ویژه ای بر رفتارهایی وجود دارد که ممکن است برای انجام اقدامات نظامی نامطلوب ، تهدید کننده یا بالقوه خطرناک باشند. روانشناسی نظامی از زیر شاخه های روانشناسی متعددی برای تشویق مقاومت در بین نیروهای نظامی و مقابله نیروهای دشمن برای پیروزی های نظامی استفاده می کند.

article

ابر پروژه بهداشت و درمان کشور کانادا

بهداشت و درمان در کانادا توسط مالیات دهندگان پرداخت می شود و با سیستم بسیار مناسب کار می کند. سیستم مراقبت های بهداشتی کانادا در مقیاس بین المللی با بالاترین مشکل و شکایت زمان انتظار ، در سطح بین المللی قرار دارد. به طور متوسط ​​، زمان پذیرش پزشک یا متخصص بیشتر از سایر کشورها است.

article

مجری اولین انتخابات رأی گیری الکترونیکی ایران در کشور در سال 1390-1391

تاریخچه استفاده از سیستم رأی گیری الکترونیکی (Electronic voting system) به دهه 1960 میلادی باز می گردد. در این روش از سیستم کارت پانچ شده در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1964 استفاده شد. سیستم های جدید رأی گیری اسکن نوری، امکان ثبت رأی در سیستم رایانه ای را برای هر رأی دهنده مجزا فراهم می کنند.

گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن