شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند
article

طراحی نرم افزار ربات گرا

طبق تعریف انجمن رباتیک (Robotic Industrial Association (RIA)) ربات یک فرایند قابل برنامه ریزی است که به جای یک نیروی انسانی کارهای تکراری و خطرناک یا خسته کننده با دقت بسیار بالا را انجام میدهد. همچنین طبق تعریف دیگری که از جانب انجمن بین المللی رباتیک (IFR) ارائه گردیده است، ربات رباتی است که به صورت اتوماتیک کنترل میشود، قابل برنامه ریزی مجدد و چند منظوره می باشد و همچنین قابلیت برنامه ریزی در سه تا هفت محور را دارد.

article

طراحی نرم افزار مالی

نرم افزار مالی و یا اپلیکیشن مالی،معمولا امروزه به علت گسترش فضای کسب و کار،از آن جمله مسائلی است که همه افراد با هرمیزان فضای کاری که در آن درگیر هستند،خواهان آن هستند چرا که بعلت پیچیدگی های بوجود آمده در زمینه کسب و کار نیازمند استفاده از یک نرم افزار قوی حسابداری و مالی همواره به چشم می آید.

article

طراحی نرم افزار صنعتی

طراحی  نرم افزار صنعتی ترکیبی از هنر برنامه نویسی و صنعت می باشد. نیاز طبیعی انسان به تنوع و بروز نیازهای جدید، عامل اصلی نوآوری در صنعت می باشد. به همین دلیل افرادی که تسلط به طراحی با جنبه های فنی را دارند و آگاهی لازم را در این علم نیز دارا می باشند، ایده های جدیدی را مطرح کرده تا پاسخ نیازهای جامعه باشد. طراحی  نرم افزار صنعتی در نگاه اول یک رشته وسیع به نظر می آید. باید در زمینه هایی از توانایی های خاصی برخوردار باشند.

article

طراحی اپلیکیشن Android و iOS براساس API

 مجموعه ای از قوانین تعریف شده است که نحوه برقراری ارتباط رایانه ها یا اپلیکیشن ها با یکدیگر را توضیح می دهد. API ها بین یک اپلیکیشن و وب سرور قرار می گیرند و به عنوان یک لایه واسطه عمل می کنند. این لایه واسطه انتقال داده بین سیستم ها را پردازش می کند.

article

طراحی نرم افزار لینوکس و مکینتاش

دانش برتر سهند برنامه نویسی سفارشی و اختصاصی انواع برنامه های درخواستی و تولید و طراحی نرم افزار های لینوکسی را توسط پرسنل مجرب خود انجام می دهد. گسترش خدمات الکترونیک و فضای اینترنت باعث شده است که برنامه های کاربردی در این حوزه بسیار مهم و ضروری شود. از این رو دانش برتر  با بهره گیری از تیم متخصص خود اقدام به برنامه نویسی سفارشی و با کیفیت متناسب با نیازهای مختلف می نماید.

article

طراحی اپلیکیشن ای او اس


سیستم عامل آی او اس برای اولین بار در سال 2007 توسط شرکت اپل رونمایی شد . این سیستم عامل بر روی دستگاه های آی پاد ، آیفون ، تبلت آیپد وجود دارد و کمپانی اپل اجازه استفاده از این سیستم عامل را به هیچ ارگان دیگری نداده است .

article

طراحی اپلیکیشن اندروید

همزمان با گسترش دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت و طراحی اپلیکیشن موبایل در همه ای زمینه ها، تعداد کاربران موبایلی روز به روز بیشتر می شود. میزان استفاده از کامپیوتر های شخصی نسبت به گوشی های هوشمند کم تر شده است. در واقع امروزه بیشترین آمار دسترسی به اینترنت از آن موبایل و تبلت می باشد و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن