شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند
article

نقشه ایران به صورت اختصاصی در بستر زیر ساخت ابری

Map Tile Service

این سرویس، نقشه کاملا فارسی رو با رنگبندی و ابعاد دلخواه شما و با فرمت مورد نیازتون ارائه می کنه. شما می‌تونین با استفاده از این سرویس، نقشه کامل شخصی سازی شده خودتون رو به عنوان نقشه پایه در وب یا اپلیکیشن پیاده سازی کنین.

article

طراحی سایت شرکتی

اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقیب که فعالیتی مشابه شما دارند است، حتما طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی لازمه موفقیت کار شماست. در پروژه های طراحی سایت شرکت وب رمز، علاوه بر زیبایی نمای بصری و گرافیکی وبسایت در طرح های اختصاصی،  نیاز و سلیقه شما در دیزاین لحاظ شده و همچنین اصول اولیه افزایش رتبه وب سایت و سئو نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته ای در نرم افزار و سایت طراحی شده پیاده سازی می‌شود. علاوه بر آن امکانات خاص مد نظر شما در طراحی سایت شرکت با انتخاب طراحی وب سایت اختصاصی قابلیت توسعه بیشتری خواهد داشت.‎

article

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل انجام می شود. قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.

article

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت

با گسترش کسب و کار های اینترنتی مختلف در دنیای مجازی از طریق وب سایت ها و اپلیکیشن های انلاین ، کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود. راه اندازی Website یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد، اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی سایت خواهد داشت. در بازه های زمانی مختلف لازم است تا یک نیروی متخصص به رفع خطاهای فنی احتمالی و اجتناب ناپذیر به وجود آمده بپردازد و البته پروسه پشتیبانی و نگهداری سایت های اینترنتی تنها به این مقوله محدود نمیشود و از جنبه های مختلفی می توان آنرا تامین نمود.

article

طراحی سایت بر پایه کریپتوکارنسی

 بسیاری از صرافی‌های سنتی و همچنین افرادی که به دنبال کسب درآمد از راه‌اندازی خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و دیگر رمز ارزهاهستند.

article

طراحی سایت مارکت پلس

طراحی سایت market place در صورتی که اصولی انجام شود، میتواند سود آوری بالایی را ایجاد کند زیرا شما نیازی به سرمایه اولیه زیاد و داشتن انبار مناسب نخواهید داشت.

article

نرم افزار ربات خزنده برای جمع اوری اطلاعات از سایت های مالی و خبری

امروزه پلتفرم های مختلفی با ارائه انواع سرویس ها کاربران زیادی را به خود جذب می کنند که ارزش افزوده های مختلفی دارد یکی از این موارد داده می باشد که به طوری که امروزه هرشرکت یا سازمانی به داده های بیشتر دسترسی داشته باشند برنده خواهد بود و می توانند

article

طراحی ربات چت پشتیبانی و فروش

چت بات رباتی است که قادر به شبیه سازی مکالمه با یک کاربر به زبان طبیعی از طریق پیام رسان ها، وب سایت ها، و اپلیکیشن های موبایلی می باشد. اخیرا ابزار های جدیدی برای آسان تر کردن تعامل میان انسان و کامپیوتر طراحی شده اند که چت بات یکی از بهترین آن ها است و کاربرد های زیادی هم دارد. درواقع چت بات  ها با استفاده از پردازش زبان طبیعی، سبب تکامل سیستم پاسخ گویی به سوالات می شوند. بنابراین چت بات  یک نرم افزار رایانه ای مبتنی بر هوش مصنوعی است که قادر به شبیه سازی مکالمات انسانی می باشد. این ربات، درخواست‌ های کاربر را تفسیر و پردازش کرده و سپس سریعاً به آن‌ ها پاسخ می‌ دهد.

گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن