شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند
article

نرم افزار تولید شناسه واریز

شناسه واریز چیست؟

نرم افزار تولید کننده شناسه واریز دار سرویس جدیدی است که به کاربران شما این امکان را می‌دهد بدون محدودیت در مبلغ تراکنش، از خدمات واریز وجه و پرداخت استفاده کنند. در صورتی که کارفرمایان شما قصد خرید ویا سرمایه گذاری از شما را دارید اما با مشکل محدودیت در میزان واریز وجه مواجه هستید، می‌توانید از نرم افزار ما استفاده کنید و به روش‌های حساب به حساب بانکی عضو شتاپ و غیر شتاپ تحت نظارت شاپرک، ساتنا و پایا علاوه بر مبالغی از ۱۰ هزار تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان را به حساب کاربری خود در واریز نمایند. برای واریز مبالغ بالای ۲۰۰ میلیون تومان، کافی است شناسه تولید شده توسط این نرم افزار را البته با هماهنگی های لازم با بانک مد نظر شما که یکبار صورت خواهد گرفت شناسه واریز هایی تولید و استفاده نمایید.

 


article

سامانه راه اندازی سرور های پرداخت یاری و مالی اختصاصی

یکی از حساس ترین بخش های شرکت ها پرداخت یاری انتخاب سرور است. این شرکت ها بسیار حساس بوده و امنیت داده ها و اطلاعات آن ها برای مدیران شرکت بسیار اهمیت دارد. اهمیت این داده ها و اطلاعات به گونه ای است که می توان به راحتی بیان کرد، در صورت درز این اطلاعات احتمال ورشکستگی شرکت می رود.

article

طراحی سامانه پرداخت یاری

سامانه پرداختیاری بر پایه الزامات پرداخت یاری بانک مرکزی و شاپرک پیاده سازی شده است و کلیه شرکت های پرداخت یار میتوانند از آن استفاده نمایند, البته لازم به توضیح است که شرکت های خصوصی که پرداخت یار نیستند نیز امکان استفاده از این محصول را خواهند داشت, این محصول درواقع یک سامانه بسیار قدرتند ویژه شرکت‌های PSP و درگاه واسط می باشد که با استفاده از آن قادر به راه اندازی و ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به مشتریان خود خواهید بود و میتوانید از این استارت آپ بی نظیر کسب درآمد کنید.

article

تست های شاپرک برای پرداخت یاری ( ازمون های پرداخت یاری )

طبق قوانین بانک مرکزی، شرکت های دارای مجوز پرداخت‌یاری، می‌توانند در بستر وب و موبایل، جایی که به حضور فیزیکی کارت نیازی نیست، خدمات پرداخت ارائه کنند که در نهایت این تراکنش ها از طریق سوئیچ شرکت های PSP پردازش شده و به سمت سوئیچ شاپرک هدایت می‌شوند.

article

طراحی نرم افزار اختصاصی برای ATM

امروزه با استفاده از علم بانکداری الکترونیکی سعی میشود از حضور مشتریان در شعبه‌ها کاسته و ارائه خدمات سریعتر انجام پذیرد. این نوع خدمات میبایست از امنیت و سرعت بالایی برخوردار باشد, از جمله خدمات نوین بانکداری استفاده از انواع کارتهای بانکی جهت انجام فعالیت مالی از طریق تلفن , موبایل(MOBILE) , شبکه اینترنت ,دستگاه خودپرداز (ATM) و دستگاه پرداخت نقطه ای(POS) می‌باشد.

article

طراحی SDK ها برای mPOS و SDK Android , SDK iOS

ما یک SDK بومی براساس استانداردهای شاپرک ارائه می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد برنامه اندروید یا ای او اس یا حتی پوزهای بانکی شما با پایانه‌های کارت انواع برندها پردازش شده توسط پلتفرم

article

طراحی برنامه موبایل پوز mPos

پایانه فروش همراه( MPOS )اجازه می دهد تا یک دستگاه تلفن همراه را به عنوان یکPOSاستفاده کرد.این وسیله ، امکان پرداخت را برای مردم از طریق کارتهایعضو شتاب در درب منزل ، خریدهای خیابانی ، پرداخت کرایه تاکسی ، به راحتی از طریق دستگاه های تلفن همراه امکان پذیر میسازد.

گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن