شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند
article

استند فروش اتوماتیک

استند منظور دستگاهی است که دارای یک یا دو نمایشگر LCD گرافیکی رنگی با سایز 4.1 اینچ و تعداد تا حداکثر 12عدد کلید فشاری می باشد البته کاملا قابل سفارش سازی را دارد.

article

طراحی مودم جی اس ام GSM اختصاصی

(GSM Modem) جی اس ام (GSM) مخفف Global System for Mobile Telecommunications استاندارد موسسه استاندارد مخابراتی اروپا برای شبکه های سلولی نسل دوم(G2) تعریف شده است.

article

پیجر نوبت دهی ( فراخوان مشتری )

پیجر یا فراخوان مشتری یکی از مناسب ترین و کاربردی ترین تجهیزات برای رستوران ها مخصوصا فست فود ها که دارای تعداد مشتری بالا می باشند و یا فضایی برای پذیرایی و انتظار مهمان ندارند.

article

سیستم مانیتورینگ دیتاسنتر IOT

امروزه در حیطه های متنوعی شاهد پیشرفت های زیادی بوده ایم. از جمله در زمینه ی آی تی و فناوری که در این باب به دست آوردهای مهمی رسیده ایم؛ به همین علت در این مقاله قصد داریم تا دستگاه کنترل و مانیتورینگ دیتاسنتر که شاخه ای از این علم است را به شما معرفی کنیم تا با کاربردها آن آشنا شوید و در صورت نیاز از این دستگاه پر کاربرد در زمینه ی دیتاسنتر استفاده نمایید.

article

کنترل پنل پیامکی و اینترنتی IOT

کنترلر پیامکی ویا اینترنتی ، محصولی از شرکت  دانش برتر سهند می باشد که با هدف کنترل آسان لوازم برقی و شناسایی وضعیت آنها طراحی و تولید گردیده است .

article

کنترل پنل دفتر هوشمند IOT

در دفتر هوشمند ، با نصب تاچ پنل هوشمند دیواری اسمارت مایر امکان کنترل هوشمند کلیه سیستم ها وجود دارد. تاچ پنل دارای یک هسته قوی می باشد که سیستم عامل اندروید بر روی آن بالا می آید. تاچ پنل امکان اتصال به آیفون تصویری را داشته و می تواند با سایر پنل ها ارتباط intercom برقرار نماید.

article

خانه هوشمند با IOT

وقتی صحبت از هوشمند سازی به میان می‌آید، ذهنمان به سمت گوشی‌های هوشمند و خدمات آنها و شاید هم درب‌های اتوماتیک پارکینگ‌ها یا حتی ریموت‌های کنترل معطوف شود، اما به‌واقع خانه هوشمند IOT موضوعی فراتر ازآنچه اشاره نمودیم است.

گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن