شرکت نرم افزار برنامه نویسان دانش برتر سهند

چارت سازمانی شرکت نرم افزاری

چارت سازمانی شرکت نرم افزاری
ما که هستیم؟ از نخستین روز تا کنون بر آن بوده ایم که با ضمانت محصولات و پروژه های نرم افزاری خود و ارائه راهنمایی های علمی و تجربی ، در دستیابی به نتیجه مطلوب با مشتریانمان همراه باشیم و در این راستا کوشیدیم تا با بهره گیری از تجهیزات و علم روز دنیا و همچنین گسترش تولید و پشتیبانی واحد تحقیق و توسعه،حامیان قوی تری برای مشتریانمان باشیم.همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به سراسرکشور می باشد.

ماموریت رادنت

بزرگترین ماموریت شرکت های فناوری اطلاعات اتمام وظایفشان است

تحلیل؛ طراحی؛ تولید؛ استقرار و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری بخش عمومی؛ دولتی؛ وزارتخانه ها؛ سازمانها و شرکتهای وابسته به دولت و همچنین ارایه خدمات نرم افزاری اینترنتی و میزبانی وب و طراحی صفحات وب و انواع برنامه نویسی و انجام پروژه های فناوری اطلاعات از اهداف اصلی و ماموریت رسمی این شرکت می باشد.

رادنت می داند که در دنیا 60 درصد پروژه های فناوری اطلاعات با شکست رو به رو می شود لذا مطالعات مهندسین رادنت همواره بر روی دلایل شکست و موفقیعت نرم افزارهای گوناگون؛ پروژه های فناوری اطلاعات و کسب و کارهای الکترونیک ادامه دارد؛ نیاز بازار، رفتار کاربران و تغییر نسل ها فاکتورهای مهمی است که رادنت روی آن تمرکز دارد لذا مدیران ما پروژه هایی را جهت اجرا تایید خواهند کرد که احتمال موفقیت بالایی دارند و این مشاوره ها قبل از انجام پروژه به کارفرما محترم داده خواهد شد.

اهمیت آموزش

تجربه ما تمام چیزی هست که به آن احتیاج دارید

رادنت باور دارد که لازمه رسیدن به جامعه اطلاعاتی و همچنین تولید و توزیع دانش احتیاج به آموزش دارد؛ هیچ شرکت نباید ادعا کند برترین است و هیچ فردی نباید فکر کند که تمام علم را می داند؛ آموزش و به روزرسانی مهمترین عامل موفقیعت یک شرکت فناوری اطلاعات می باشد.

هیت مدیره رادنت متشکل از افراد با تجربه کشوری و سطوح تحصیلی مهندسی و دکتری می باشند؛ که بنا به نیاز سنجی های انجام شده در سمتهای موجود قرارگرفته اند؛ شرط به روز بودن و نوین بودن آموزش می باشد؛ آموزش می تواند یک Work Shop چند ساعته و یا یک دوره بلند مدت باشد؛ پرسنل رادنت موظف به اخذ مدارکی نظیر MCSD در راستای تولید نرم افزار، CEH در راستای امنیت نرم افزار و certified secure software lifecycle professional می باشند؛ ما باور داریم که انسان هر از گاهی باید از خود آزمون بگیرد تا متوجه شود که هنوز راه زیادی باقی مانده است، فناوری اطلاعات هم دریایی بیکران است که هیچ گاه تمام نخواهد شد لذارادنت در به روز رسانی نیروهای خود بسیار سختگیر است.

چارت سازمانی

لطفا جهت دریافت آخرین نسخه با منابع انسانی تماس حاصل فرمایید

قاط سمتی شرکت در چارت سازمانی شرکت نرم افزاری رادنت لحاظ گردیده است و سطوح مختلف مدیریتی ؛ سلسله مراتب درون سازمانی و بخشهای موجود در آن تعریف شده است.

منبع

https://www.radnetco.com/

گفتگو در مورد طراحی اپلیکیشن